Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Νανούρισμα


Κοιμήσου, μάτια μ' όμορφα,
αγγελικά μου μάτια.
Νάνι, στης Πίνδου, γιόκα μου,
τα πέτρινα παλάτια.
που 'χουν γρανίτη αράγιστο
εξήντα οχτώ καράτια.

Νάνι και νάνι, νάνι-να
και φτάνουμε στα Γιάννινα.
Στην Κιάφα, στην Καλούτσιανη...
Γεια και χαρά σας, Χριστιανοί !
Στον Κουραμπά, στο Κουρμανιό,
κρέμασ' του, Θεέ μου, φυλαχτό
και του Αη-Γιώργη, το σπαθί
να μην το βλάφτουν οι κακοί.
.........................................................
Κοιμήσου, μάτια μου γλυκά,
κοιμήσου, αποσπερίτη .
Νάνι και σού 'στειλε ο Θεός
της Γκιώνας τον πετρίτη,
να σε φυλάει, καρδούλα μου,
που 'σαι μικρό σπουργίτι.

Νάνι και νάνι, νάνι-να
και φτάνουμε στα Γιάννινα.
Αχ Παναγιά μου, κοίτα το :
στο γαϊδουράκι ξαπλωτό ...
Ίδιο καβάλησε ο Χριστός,
φτωχούλης κι άμαθος κι αυτός
μες στα Ροσόλυμα να μπει
και τον σταυρώσαν οι κακοί....

..............................................
Νάνι και νάνι, νάνι-να
και φτάσαμε στα Γιάννινα...